Flashback om ödehuset.

Denna tråd fann jag på Flashback och nu måste jag kommentera:



Idag, 00:08   #154

katamari.damacy

Medlem

 

Reg: Sep 2009

Inlägg: 221

Citat:

Ursprungligen postat av chippzy

Enligt en bloggare så var dom 3 när dom hittade BDSM rummet.
Och hur ofta är det på en skala att man hittar det bara helt random?
http://dianapersson.blogg.se/2011/march/creepy.html


Hon skriver:

Citat:

Sen om allt är arrangerat av dom det vet ju inte jag men jag behöver
lite spänning i livet just nu så jag väljer att tro att det är sant!

Slutcitat.

Det gör ju i alla fall mig lite misstänksam. Hon känner dem indirekt. Vet hon att de brukar rigga sajter som de fotar?

 

 

Jag är kompis med en tjej vars kompis känner den ena killen som bloggade om det.
Jag känner ingen av dom och har såklart ingen aning om sanningshalten i det hela.
MEN det är för läskigt för att därav min fundering på om det skule vara arrangerat.
Detta inlägg skrev jah när jag enbart sett de första bilderna.

När det kom ut fler bilder kändes det lite väl over the topp att arrangera detta.
Det var ju faktiskt bajs kvar på den blå kondomen på analpluggen.
En barnsele, flaskor som ser ut att vara fulla med urin med slangar till.
Vita regnponchos som var kagda över sängen som lakan.
Biler på gimpmask och annat smått och gott.

Så sjukt att det känns overkligt!!

 

Bilder:

http://www.bloglovin.com/blog/2405813/den-sjalvkritiske-fotografen

 

Tråden:

https://www.flashback.org/t1494078p3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0