Göken säger koko, det säger jag med!


Varit mycket om den där tortyrkammaren under helgen, lite spännande
fakstikt men nu när nyhetens behag har lagt sig funderar jag lite
på det här med vad man går i gång på.

Jag har jättesvårt för att förstå, eller rättare sagt förstår jag inte
alls hur man kan gå igång på bajs! Eller hela jävla utrymmet som visats i tidningen.
Jag hade varit livrädd att bli sjuk av massa äckliga bakterier
det måset krylla av där.

Jag är dessutom jävligt äckelmagad så bara lukten av fuktig källare
har fått mig att klökas.

Att tvingas bajsa i en blöja hade inte gjort mig det minsta tänd,
jag hade spytt så mycket av tanken på det att jag inte hade haft
något att bajsa.

Och att dricka ur drickan som finns där? Man kan ju nästan hellre dricka
toavatten innan man spolar.

Orgasm? NEJ, snarare kräksjuka, mördarbakterier och känslan
av att aldrig bli ren igen!

Vad hände med "snoppen i fittan"-sexet?


Måndagskyss från tjej som lekt med stockholmsvän idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0