Gubben med fingrarna!


Jahopp, nästa vecka är det dags igen och hur konstigt det än låter så längtar jag.
Jag ska till P-I-F-doktorn, den där doktorn som har sina fingrar i kvinnors
underliv hela dagarna i ända!

Inget besök jag i normala fall skulle längta till men efter alla besvär
med lättblödliga kärl och cellförändringar som blivit cellbildningar
ska det bli jäkla skönt att komma dit igen.

Snubben sa att operationen garanterat skulle fixa till mina besvär
men attans vad fel han hade.

Samma snubbe sa till mig att cellförändringarna inte skulle
utvecklas till cancer, det gör det nämnligen inte när man upptäcker det i tid.

Men cellförändringar har blivit cellbildningar och helt ärligt vet jag inte
vilket av det som är sämst. Förändringar låter ju inte lika illa som bildningar.

Nu svettas jag lite och det absolut värsta som kan hända är
att snubben haft fel och säger:
Nej men oj då, här var det visst lite cancer trots allt.

Helst av allt hoppas jag att han har magiska fingrar för jag är inte
helt sugen på att opereras igen.

När operartionen var klar minns jag att jag tänkte att det minsann inte
var så hemskt men nu i efterhand har jag byggt upp värsta luftslottet
om hur läskigt det var.

Speciellt det där jäkla sömnmedlet.....NEJ TACK!

Torsdagskyss från tjej vars heting är på tv nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0