Ibland är jag blond, så är det bara!


Senaste tiden har jag inte kunnat kolla på tv på
olika kanalers hemsidor. Det har hackat o segat sig fram.
Jaja, jag som har en gammal dator ( läs: storasyster, för det
är faktskt hennes jag använder everyday sen LÄNGE tillbaka)
och den pallar inte den nya tekniken på nätet.

Pratade med en kompis om det idag.
Testa att ominstallera Java, sa han.

Neggo-Diana tänkte att det inte kan vara så lätt at lösa
ett poblem jag haft så länge.

Men man måste ju prova iaf.
Så jag ominstallerade Java och vips,
nu kan jag glo på Hem till gården=)

Ibland är det inte så svårt inte!!

Onsdagskyss från tjej som fick en stöt av datorn igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0