Kanske ska gå på första känslan...


Nu har jag kollat på alla bilder jag har från det där rummet, "sextortyrkammaren
i ödehuset" som Aftonbladet kalla det. Jag har zoomat och kollat alla vinklar och vrår.

När jag först såg dessa bilderna i snubbens blogg hade jag inte en tanke på att det
skulle vara arrangerat. Det var när jag diskuterade det med min syster
och hon nämnde det som tanken slog mig.

Men pallar verkligen folk göra allt detta för lite schyssta kort?
Ekonomisk vinning iom att dom publicerats i en blogg är rätt
fett uteslutet då man knappt tjänat något på att blogga om man
inte är kändis där reklamnissar betalar.

Göra sig karriär på sina bilder? Ja, det kanske skulle vara tanken då
men nu är hans bilder spridda all over. Trots att han tagit bort dom
och faktiskt på sin sida skriver att alla bilder är copy right har folk
länkat dom hit och dit!

Om det är ett arrangerat rum borde dom då inte meddelat polisen detta
innan det blåstes upp i tidningar. Vem vill ha klammeri med rättvisan i onödan liksom?

Jag VET absolut ingenting, jag har hört det jag har hört och läst det jag läst
och jag tror inte att detta är ett arrangerat fotoprojekt.
Det är så många detaljer på korten som motbevisar att det är
arrangerat. Men samtidigt är det så klart to good to be true så
jag förstår att folk är misstänksamma.

Bajsblöjor, analpluggar och de båda maskerna kommer ju ge DNA, fingeravtryck måste
det finnas massor av och då kan man ju utesluta ägaren och övriga i den familjen
som äger marken ganska snabbt!
Sen om det har med fallet i Efterlyst attgöra eller det små barn som säger
sig ha blivit tvingade att dricka något som gjort dom sömning.....det
vill jag inte ens börja spekulera i.

Det är för sjukt!


Tack och bock till killen på Flashback som länkade min betydelselösa blogg.
719 läsare på 10 timmar, jag snittar 100 om dagen.
All reklam är bra reklam!

Fredgaskyss från tjej som undrar om detta egentligen är ett bra sätt att få läsare!!

PS. Jag är för feg för att publicera hans bilder, jag vet inte hur det funkar med
copy right trots att det spritt sig men om man googlar bilder på "raperum"
kommer en bild upp. En vit säng med röda rep......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0