Kärt barn har många namn!


Den nu anhållna 47-åringens namn har florerat på nätets kändaste forum sen i lördags natt
och denna man har fått så många smeknamn.
Eftersom att jag är en fegis vågar jag inte skriva hans namn men ni kan ju gissa
att smeknamnen har med bajs, lavemang, blöjor och diverse annat att göra.

Stackars hans son.....och stackars hans mamma.
Oavsett vad som hänt där nere, frivilligt eller ej så kommer han vara så dömd
av samhället.
Hans annons var ju liksom lite over the top och det är nog väldans få människor som
kan förknippa sina sexuella preferenser med honom.

Jag ringde snubben i måndags eftermiddag. Snackigt att få en kommentar
ju men mobilen var avstängd.
Ringde hem till honom och eftersom att han bor hos mamma svarade hon.
Sur som ett rönnbär svarade hon att han inte var hemma.

Jaja, så kan det vara när ens son blir kändis.
Speciellt genom att söka bajsiga undergivna slynor på internet
och dessutom ha en bild på sig själv i annonsen!

Hur avslutas denna "träff"? Tar han av henne blöjan, spänner loss henne
och tackar för en trevlig stund eller frågar han kanske om det får
lov att vara ett glas juice innan hon drar?

Hur mycket jag än försöker vara open minded kan jag inte förstå tjusningen i det......

Onsdagskyss från tjej som nog tror att vissa läggningar är sjukliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0