Nu har jag skaffat en ny!



Nya soffan har anlänt och är på plats.
Jag jobbar stenhårt på att få en underbar relation med den.
Soffan är rätt medgörlig och det ska nog uppstå kärlek med en
symfoniokester i bakgrunden!

Dock är mitt bord for stort och mattan för liten så nu behöver jag
nog köpa ny matta. Och köper jag ny matta måste jag köpa nya gardiner
som matchar med mattan.

Jag får helt enkelt vänja mig....

Tusen tack till grannbona får hjälpen med körning och kånkning av soffan.
Jag ska villigt erkänna att jag absolut inte bar det tyngsta.

Detta till trots har några blodkärl spruckit ändå.
Tror det var när jag skulle lyfta gallret som höll uppe dörren,
eller när jag skrattade i förrådet.

Dumma klena blodkärl!!

Torsdagskyss från tjej som är nöjd med spektaklet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0