Oj, vilken märklig dröm!


Inatt drömde jag en helt knasig dröm.
Min pappa hade träffat en ny kvinna, en ung donna med
stora sillisar och en liten bebis.

Min pappa får gärna träffa en ny kvinna om han vill
men kanske inte nån som är yngre än hans yngsta dotter!
Och han kanske ska vänta till mamma kilat vidare.
Att hon har bebis spelar ingen roll, min pappa är expert
på att ta hand om mamma dygnet runt och en bebis är förmodligen
mindre krävande och flyttar garanterat hemifrån nån gång.

Fast pappa hinner nog dö innan ungen flyttar ut.

Vi skulle på nån tillställning och den unga donna var sen
och hon tog hundra år på sig att göra sig ordning.
Nä, sånt orkar vi inte med!

Fast det finns inte en chans i världen att min pappa skulle
lyckars ragga upp en donna, knappt en kärring skulle han lyckas
med så det brinner nog inte i knutarna direkt!

Söndagskyss från tjej med ett rivjärn i halsen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0