Vissa minns andra inte.


Om ni har bra minne och lusläser min blogg minns ni säkert
att jag för ett tag sedan skrev om ett ödehus.
Jag hade läst i en blogg och ett par snubbar som hittade
ett bdsm-rum eller rape-rum i ett ödehus utanför Halmstad.

Gissa vad som var med på nyheterna idag?

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_halland?title=tv4nyheterna_halland_18_31&videoid=1488850

Scary! 3.45 minuter in är ett reportage.

Dom säger att polisen säkrast spår av människor.
Jo, vi som såg bilderna kunde ju räkna ut med röven att det varit människor där.
Iaf deras rövar då det var bajs på buttpluggen. Polisen utesluter inte brott
säger repotern.

Fatta vad pinsamt för denna människa som inrett och nyttjar detta rum
om det nu skulle vara så att det inte är något olagligt.

-Eh hej. Rummet i ödehuset är mitt. Jag ligger lite där ibland.
Lever ut fantasin så att säga så ni kan lägga ner utredning om brott.

Jag hade hellre låtsas som inget än att behöva ringa det samtalet till polisen.

Jag fäöljer detta med spänning......

Tisdagskyss från tjej som håller sig inom ramarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0