Andas ut lite då ja!


Nä, jorden gick inte under.
Eller det kanske den har gjort men då känns ju allt som
vanligt och då spelar det mindre roll.

Jag hade en förträfflig lördag iaf så hade det varit den sista hade det
varit helt ok.
Solhäng och mumsiga cupcakes, Mikaela
och syster vinkade tillräckligt långt och smekte min kind trots
att dom var flera kvarter bort, en liten biltur med min söt och en
sväng med Attila.

Grill med mina kära grannar och lite sällskapsspel på kvällen.
Efter att ha druckit öl, ätit kött och choklad kan man vara ganska nöjd,
och jag var minsann ganska nöjd så ingen utgång i stora staden inte.

Nej, jag höll kvällen redan vid halv tolv.
Ett tecken på att jag blivit vuxen, eller kanske lat?

Eller så beror det på att fick jag kramas lite med en mysig man och var nöjd
med lördagen!

Söndagskyss från tjej som får finbesök från Stockholm strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0