As ready as I´ll ever be!


Om en vecka vid den här tiden är jag på hospitalet och om
jag inte redan sover är jag troligtvis preppad inför att göra det.

Jag har lämnat en blodgruppering och fått en besiktning av doktorn.
Hjärtat går som ett klockverk, blodtrycket är 130/80, pulsen är stark
och mina lungor låter rena och fina.

Ja, jag är helt enkelt en bra kandidat för att sövas och högst troligt
vakna igen.
Känner mig aningens lugnare och inte riktigt lika rädd som förra veckan
men fan, lite skraj är jag.

När jag tänker på att jag ska bli sövd, vilket jag gör några gånger om dagen,
blir jag lite svettig, aningens ont i magen och får lite andnöd.
Jag vill bara att tiden ska gå fort till nästa vecka och ha det gjort.

Alldeles varm i hjärtat blir jag när jag tänker på mina vänner,
dom är helt fantastiska och jag är lyckligt lottad som har så fina
människor omkring mig.

Och visst känns det tusen gånger lättare att göra göra något man
är lite rädd för när man har trygghet och kärlek från sina vänner.

Kyss från tjej som iaf kan andas nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0