Det börjar dra ihop sig!


Hua, inatt när jag skulle försöka sova (gick naturligtvis inte så bra)
kom jag att tänka på att jag kanske måste åka hiss i morgon.
Jag hoppas att operationsalen och uppvaket ligger på samma
våningsplan så jag slipper åka hiss.
Jag är panisk rädd för att åka hiss och måste jag göra
det får dom låta mig sova under hissresan!!

Jag är aningens nervös idag och mina nerver har nog flyttat ut
och sitter på utsidan av kropppen.
Kommer mest troligt att nöta på parketten när jag vandrar runt här
i oro.

This is going to be a long day.
Nu längtar jag efter Mikaela och vill kramas med henne.
Och få en puss av Minea.

Onsdagskyss från tjej som är lite orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0