Det drar ihop sig!


Snart är det dags och om några få dagar är det också över.
Än så länge är jag nummer två på torsdag så min tid är
8.15 och attans vad skönt det är att få en tidig operationstid.

No breakfast och inget kaffe. Eller jo, jag kan gå upp kl fem och dricka en
kopp kaffe men det känns lite si så där onödigt att kila upp före
tuppen och vara nervös  flera timmar i onödan.

Just i nuläget är jag faktiskt inte så rädd längre, inte som förra veckan
när jag i princip var övertygad om jag inte skulle vakna upp ur narkosen.

Jag kommer vara sövd i max 30 minuter och jag bör vara hemma efter
lunch sa tanten i luren till mig idag.
Hon informerade också om att många är oroliga innan men att de flesta tycker
att det är ganska behagligt att bli sövd.

Blir säkert skitbra!

I dag tänker jag skämma bort mig själv, åka iväg och mysa, nansa i tryggt sällskap
och återvända till min trygga borg i morgon igen!

Måndagskyss från tjej som är lite förvånad över att hon är ganska lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0