Fast forward!


Ja, det är väl inte helt svårt att räkna ut att fröken Diana hade aningens
svårt för att somna igår.
Lite ångest över att bli sövd faktsikt. Det allra värsta är ju att inte vakna
upp ur narkosen men förhoppningsvis är jag inte medveten om det då.

Näst värsta är att jag blir sövd fast ändå inte liksom och jag ligger där
och är vaken och känner allt dom gör men kan inte meddela mig.
Typ förlamad och stum men fullt vaken med full känsel.

Sen känns det lite läskigt att jag inte vet hur jag kommer må efteråt.
Jag kanske är illamående och groggy jättelänge efteråt.
Jag som har en tedens till att få panikattacker kommer ju gå sönder
och tro att jag ska dö!

MEN, man  får blåmärken på  buken av detta ingreppet så
beach 2011 passerar förbi med en mage full av blåmärke så jag behöver inte ha
samma tjockispanik inför bikinisäsongen.
Folk kommer bara se mina blåmärken och undra vad fan jag gjort och då
tänker man inte på att jag faktiskt har TRE bilringar.

Man får se det positiva i det dåliga........

Det är bara för mig att ta djupa andetag, tänka att det är skönt att ha det gjort
och hoppas på att dom kan fixa vad som är fel i min kvinnomage.

Sålänge jag vaknar efter narkosen och inte har cancer skiter jag i vad
som är problemet och vad dom fixat.
Bara jag inte behöver operaras igen och mina knepiga blödningar slutar
så kvittar det om jag får en blå mage, en svullen livmoder och en
dag av illamående.

Onsadagskyss från tjej som vill att det ska bli 27 maj och dagens efter NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0