Flytta in någon?!


Jag tycker att det är för jävla gott att bo själv.
Love it men just idag kan jag nog känna att det hade varit för jäkla
skönt att bo med en man.
Det beror enbart på att jag tycker synd om mig själv.
Jag har legat på soffan i tre dagar och det hade varit himla mys
om nån annan tyckte lite synd om mig.

Nån som kramar lite på mig, masserar lite, berättar nåt dåligt skämt
och säger att det snart kommer gå över.

Nån som bara vandrar runt här hemma och sympatiglor serier
på datorn med mig, som klappar lite på mitt yra huvud och som
botar det jobbiga med några extra kramar.

Ja fan, det hade suttit gott idag.

Nu har jag ju bott utan den där mannen jag bodde med ganska länge
så frågan är om det är för sent att utnyttja ångerrätten?!

Jag är nog inte gjord för att vara ensam så många dagar på rad.
Uttråkad till tusen men på tok för lost i huvudet för at orka göra något.

Lördagskyss från tjej som haft den sämsta helgen på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0