Gnällkärring!


Idag har jag inte gjort många knop men jag slog på stort
och förflyttade mig ner på gräsmattan och hängde lite.

Sen traskade jag till stan och attans va nice att se lite folk.
Och jag fuskade lite och hångade i mig en burgare!

Bortsett från detta har jag bara gnällt hela dan!
Ja, jävlar vad jag har gnällt och varför sluta gnälla nu när
det är nästan två timmar kvar på denna skitdag!

För idag har varit en riktigt korvdag, allt har bara känts helt fel
och jag längtar lite efter något men jag vet inte vad och det suger fan
hästballe att ha en sån vemodskänsla.
Som om man är på fel plats liksom, fast inte har nån annan plats att vara på.

Dessutom är jag velig och kan inte bestämma mig för något.
Eller jag hade bestämt mig men det som kändes bra igår känns
avigt idag.

Aja, jag har nog varit hemma för många dagar och lekt osociala Diana
i två dagar för mycket.
I morgon bestämmer jag att allt är back to normal annars får jag nog
ta en liten resa och se andra spännande grejer!

Måndagskyss från missnöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0