Helt otroligt!


Gissa vem som har punka på sitt bakhjul?
Ja, jag IGEN!

Helt otroligt att man kan ha punka så många gånger som jag.
Dessutom använder jag knappt min cykel. Tror jag har cyklat en eller
två gånger sen min kära far lagade min punka i påskas.

Precis som förra gången orsakde punkteringen en sen ankomst
av Diana.
Aja, doktorn väntade snällt på mig.

Jag skulle ha en till medicin upptill den jag äter alternativ byta
och snälla doktorn gav mig alternativ.
Hon hade tagit fram evidensbaserade listor på två snarlika
läkemedel som täcker båda områdena av mina problem.

- Läs om dom,skaffa dig kunskap, googla och välj sedan vilken du vill ha så ger
jag dig ett schema om hur du trappar upp och ner med din nuvarande och nya medicin.


Eh, ska JAG välja?
Jag suger på att ta viktiga beslut och har för fasen beslutsångest
över vilka sockar jag ska välja på morgonen.


Det beslutet skjuter jag på framtiden, si då där runt den 27:e maj kan jag
käna mig redo för att fundera på det!

Får ringa min kära far om punkan i morgon. Ringde honom innan men det
kändes lite olägligt att beklaga mig om punkan då pappa med skärande röst
talade om att han tappat sin vigselring och var i fullt sjå med att leta upp den.

I butiken, soprummet eller bilen kan han möjligen ha tappat den.
Chansen att hitta den...slim to none!

Fredagen den 13:e, yes it is!

Fredagskyss från tjej som är lagom sint på cykelhelvetet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0