I get lonely sometimes.

Fick denna finafina låt skickad till mig på fejjan idag.



Han gör en schysst cover på en av Michael Jackson bästa låtar.
Jag fick lite ont i magen, en sån där diffus ångestkänsla när jag lyssnade
på låten nu i morse. Himla fin låt med himla fint budskap och givetvis fick jag lite
flashback från när Michael Jackson dog.

Jag tillhör en av de som lipade som en gris när det var hans memorial på tv.
Jag lipade i sällskap av min syster så vi kan skylla på ärftlig känslighet=)

Jag plågade mig dessutom genom reprisen av memorialen, den var vacker och
lagom ledsam.
Michael Jackson har man ju lyssnat på sen man va lite och han var
ju lite odödlig och så det var lite taskigt av honom att bara gå och dö si så där!!

Torsdagskyss från Diana som tackar http://cammycupcake.devote.se/ för låten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0