Kommer det smälla?


Det sägs att jorden kommer gå under i morgon.
Undrar ungefär vilken tid det kommer hända.

Jag vill liksom vara ganska tillfredställd när det händer.
Det är väldans jobbigt att vara kissnödig mitt i händelsen
liksom. Eller hungrig, röksugen,kaffesugen eller whatever.

Jag är hellre förberdd men frågan är ju vad man ska ha på sig.
Är det varmt, kallt, regn eller snö eller kanske något väderlag vi
inte känner till eller har upplevt ännu.

Eller kommer man dö?
Dö hungrig känns ju inte så jävla kul.
Inte att dö kissnödig heller, eller kaffesugen.

Jag tycker inte det känns så jävla kul att dö överhuvudtaget.
Har inte tid eller lust med det.

Känner väl att jag har lite mer kvar att göra,fler människor
att träffa, fler koppar kaffe att dricka, mycket mer mat att äta,
en hel del cigg kvar att röka och kissa tänker jag ju göra många hundra
gånger till.

Nej, vi bestämmer att jorden finns kvar på söndag för det
passar inte så bra just nu!

Kyss från tjej som på riktigt är lite skraj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0