Many more to come, I hope!




Jag har tagit bort det röda nagellacket på tånaglarna, tvättat håret,
filat ner mina naglar och ringt min kära far.

Mikaela har varit här och pussat och kramat på sin moster
(läs: dräglat och gått på), jag har varit hemma hos kära Ylva
och kramat lilla Minea och pussat hennes häst Lilla gubben god natt.

På tal om Lilla gubben så jag har jag även kramats lite med
mysiga mannen idag.
Jag har helt enkelt haft en bra dag trots att jag stundom fått
lite väl mycket handsvett och lite obehagskänslor längs ryggraden.

07.15 i morgonbitti är det dags för mig att testa konceptet
att på konstgjord väg somna, bli rotat runt i, förhoppningsvis lagad och
sedan vakna upp frisk och kry.

Älskade älskade Ylva, du är min klippa!

Kyss från tjej som ska  nattas av AstraZenica kl 22.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0