Nästan "kiss i byxan"-varning!


I godan ro satt jag och kollade på Big Brother live när det bankade och
plingade på min dörr. Jävla as som stör mitt i den spännande utröstningen
men jag var ju tvungen att gå och öppna.

När jag tittade ut i kikhålet såg jag en polis och en brandmed med
en sån där grej dom slår in dörrar med på filmer.
Jag blev fan livrädd och visste inte vad jag skulle göra.
Men första tanke va ju såklart att jag undrade vad fan som hände och
vad jag hade gjort. Sen tänkte jag att jag behövde hjälp och spontant
tänkte jag att jag skulle springa ut på balkongen och ropa på hjälp.

Halvägs mot balkongen slog det mig att jag var tvungen att öppna dörren
ju. Så jag sprang tillbaka och öppnade och jag var så uppstirrad att jag
skakade en smula.
Jag har ju bästaste fantasin så i min hjärna skulle polisen misstagit mig
för nån dåre, stormat min lägenhet och låst in mig.

Polisen talade om att det luktade rök i huset och att vi skulle stanna
i våra lägenheter och att dom skulle komma med mer info senare.
Jag ska till polisen att dom typ skrämt ihjäl mig och då sa han:
- Jag ser det. Drick lite vatten och lugna dig så kommer jag snart igen.
Lugna mig? Jag lugna mig? Hahahahaha, hade han känt mig hade
han skrattat åt sig själv.

Givetvis fantiserade jag iväg om att en brand skulle kunna orsaka en
fet explosion så att hela huset brann ner och jag var inte helt sugen
på att dö just där och då!

Lagom skraj fick jag ringa min syster men helst av allt ville jag
bara gå hemifrån men polisen sa att vi inte skulle gå ut.

Efter många om och men och mycket hemska fantasier i mitt huvud
kom polisen tillbaka.
Fimphinken nere i entren hade visst pyrt lite och röken hade spridit
sig i trapphuset. Ingen fara sa dom men tänk om dom missat en brand nu?
Hm, bäst att sova med ena ögat öppet!

Jag ska erkänna att jag bidragit till attd et ligger fimpar i den hinken
men är stensäker på att det inte ä mina fimpar som orsakat lukten
men hade inte mina fimpar legat i hinken hade det inte funnits så många
fimpa som kunde ryka.
Så visst, en del av skulden är min men sen kan inte jag hjälpa ett nån idiot slänger
en fimp som fortfarande brinner i en hink med anrda fimpar när det inte regnat
på flera veckor. Inte ens jag är så osmart!

Fan, jag var så rädd när jag öppnade dörren att jag inte ens hann
reflektera över hurvida brandmännen och poliserna var snygga!

Nu kan jag andas ut och vara glad att inte Henrik var en av poliserna
som kom!

Men jag missade Big Brother live, jäkla skit!

Söndagskyss från tjej som fortfarande tror att dom missat en eld....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0