Nu är det en ny gata helt enkelt!


Flytt igår och fröken Diana orkade minsann bara en del.
Spenaten jag åt i veckan har nog haft bra effekt.

Flytta från fjärde våningen utan hiss är inget jag rekomenderar
för fy fasen vad det är jobbigt att springa i trappor.
Det var det jobbigaste med hela flytten!

Kände tom mjölksyra i rumpmusklerna!

In i Julies nya lägenhet var ju lätt som om en plätt för
där var det bara en trappa.

Vi gjorde flytten till en väldans mysig dag och trots lite
svett både här och där, ruskigt trötta ben och fötter som inte
luktade hallon mös vi av mat i parken och en pizza när flytten
var klar.

Hem vid åtta och rekordsnabbt fixade vi oss och gav oss ut på stan.
Träffade min underbara vän med gitarren och hade himla mys.

När jag är trött, VÄLDIGT trött, skelar mitt högeröga lite.
Och igår blev jag väldigt trött, så trött att mina två öl överglänstes av tre glas
vatten. När mitt öga böjade dra sig åt fel håll var det dags att gå hem.
Och då var det helt plötsligt jäkligt långt till Rotorp!
Känns lagom hypat att ha ett skelandes öga mitt i natten på stan,
då ser man dräggfull ut och jag var mest full av vatten, trötthet
och längtan efter sängen!

Söndagskyss från tjej som ville sove lite längre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0