Ooooops!


Tjejer har en tedens till att skvallra, jag är tjej så givetvis skvallrar jag!

Att skvallra för någon i telefonen utan att fråga om någon annan är där
bör man kanske inte göra, inte om det är top secret!

I tisdags ringde jag min kära lillasyster för att skvallra lite och
innan jag ens hann tänka på att hennes man kanske var i närheten
ropade hon högt: Diana har *******************!

Jag vet knappt vem som blev mest exalterad, jag, Linda eller Jonas!

Då kändes det helt plötsligt lite sent att säga:
Du behöver ju inte säga det till nån.......

Eftersom att lillasyster fick veta måste storasyster också få veta.
Diggade storasysters reaktion stenhårt och det kändes som när vi var
tonåringar och gjorde galenskaper ihop.

Sen har jag ju några vänner som är mina bästaste vänner och dom vet ju allt
om mig och då är det ju inte mer än rätt att dom får lite skvaller......

Så duktig är jag på att inte förtälla saker!

Fast när man skvallrar om sig själv är det ju inte så jäkla noga!

Fredagskyss från tjej som hoppas på sommar i helgen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0