Siffror är bara siffror....men ack så viktiga.


Fan, jeans nr två sprack idag! I skrevet!
Jag tror att mina lår tar lite för stor plats i mina brallisar.

Och så skavar dom emot si så där som lite tjocka lår
gör och ja, jeans pallar väl inte det hur länge som helst!

Dom andra 15 par jeansen är ju liiiiite granna för små i nuläget
så jag får nog minsann knalla ner till stan och införskaffa ett par
jeans.

Jag köper nästan alltid mina jeans på barnavdelningen men
nu får jag nog leta mig fram bland jeans för vuxna.

Jäkla skit för allt gott som går att äta och för slappheten att
ligga i soffan och glo tv.

Det är farligt för figuren att vara sjukskriven!!

Jag är typ inte ens tjock liksom.....ännu=)


Kyss från tjej genst är sugen på allt gott som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0