Skrota eller renovera....


Jag har haft en skrotdag idag där det mesta inte gått enligt planerna.
Vid det här laget vet ju alla att jag har sovmorgon på onsdagar, sen att
jag vaknar nio på mina sovmorgnar är ju en annan femma, men idag
blev jag väckt av att biblioteket ringde till mig.

Jag hade glömt att lämna tillbaka en bok jag lånade i november förra året.
Jo, säkert. Jag har inte lånat på biblan på typ 300 år så den boken
har aldrig varit hemma hos mig och vänt.

Sen fick jag ett jävla paket med posten från en bokklubb ja gick ur
för typ ett år sedan men dom är väl kassa på att uppdatera.

Sen bara fortsatte dagen att spy galla på mig!
Jag tappade min parfym i handfatet, luktar inte mumma i hög dos,
spillde färg på min tröja, bröt en nagel, hårfönen gav upp och i tron att
jag hade köpt en ny tandborste slängde jag min gamla!

Sen fick jag ett upprörande samtal och spädde på dagens katastrofer.

Ett ligg kan göra susen för att rädda kvällen kände jag men efter att ha funderat på
alternativen bland mina "speciella" kompisar kände jag att dom inte är några alternativ
längre.
Jag måste reka nytt territorium helt enkelt!

Nu har jag mest bara huvudvärk och hoppas på att hockeyn räddar kvällen!

Kyss från tjej som strejkar och tänker stanna i soffan resten av kvällen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0