Slav på recept kanske?



Om man har varit på hospitalet och får order om att man
ska vara stillsam i några dagar borde man införa lite regler för detta.
Typ att man får med sig en betjänt hem eller något.

Alla som bor ensamma som ska ta det lugnt borde få en egen slav.
Det är ju inte precis så att min tvätthög inte växer, disken diskar
inte sig sjäv, dammet slutar inte falla och inte fan lagar maten sig själv.

Dessutom är det ju ruskigt tråkigt så lite underhållning borde
skickas hem till folk ska vara stilla.

Kriterierna för att vara en bra betjänt i dessa lägen behöver ju
inte vara så jäkla speciella, det räcker att man är av manligt kön,
ganska snygg med bra fantasi och kass humor sen ska han vara
en jäkel på att massera. Och vara grym på att borsta mitt hår!

Eller så har man sån tur som jag har, att man har finfina vänner som
skämmer bort mig, tjejkompisar som lånar ut sina män för kramar
och syskon som underhåller en i telefonen.

Jag ska absolut inte klaga, jag har blivit väl omhändertagen
sen att jag håller på att självdö av tristess är ju en annan femma!!

Kyss från för jävla uttråkad tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0