Sleepless on Rotorp


I söndags var det helt omöjligt för mig att somna.
Jag var jättetrött efter hockeyn men skulle bara....
och så gjorde jag lite saker och tröttheten gick  över.

Vid fyra kommer den där stresskänslan:
Jag måste somna snart för min klocka kommer ringa om några timmar.
Den tanken gjorde inte det lättare att somna.

Visst, jag hade kunnat stänga av klockan och sova halva
förmiddagen för jag skulle inte göra något men det är ju
jobbigt att vakna senare än nio, då har ju hela dagen gått
och man får inget gjort.

Så igår gick jag upp nio iaf och trodde att jag skulle vara trött hela
dagen men icke, jag var piggare än vanligt.

Gött tänkte jag, då somnar jag tidigt ikväll.

Gjorde jag det? Nej! Jag var inte ens trött.
Jag har startat en egen följetång, sömnlös på Rotorp.
Hoppas det är få avsnitt på den serien!

Jag tror att det är den där jäkla operationen som berövar mig på min
sömn! Trots att jag inte hade en tanke på den när jag gick och la
mig och faktiskt va på rätt gött humör när jag skulle sova spökar
den nog i mitt bakhuvud!

Tisdagskyss från tjej som hoppas kunna somna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0