Somna Diana, somna!


Min plan är att lära mig av med ovanan att somna till tv:n.
Jag tror att jag vaknar till när tv:n stängs av och det är ju
ganska onödigt.

Jag har somnat till tv:n sen jag var tio å och fick tv på mitt rum.
Bortsett från en kort period när jag flyttade hemmifrån och inte
hade lyxen att ha tv i sovrummet.
Dock sov jag nog mer på soffan än i sängen när jag bodde i
min första lägenhet.

Igår natt struntade jag i att starta tv:n och upptäckte att min köksklocka
tickar för jäkla högt!

Jag gillar min köksklocka med fet Buddah på och vill inte byta ut den
och inte fasen pallar jag plocka ner den varje kväll och lägga den någonstans
där jag inte hör den.

Så, tills jag hittar en lösning till min klocka är det nog bäst att somna till tv:n!

Fredagskyss från tjej som gillar tv:n sovsällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0