Stolen som är den speciella!!

Nu är fröken Diana redo för en sleep over.
Ser man min packning kan man tro att jag ska vara borta
i typ en vecka. Men det beror enbart på att jag släpat med mitt egna
korviga duntäcke!
Ska man ha det skönt kan man inte sakna sitt täckte.
Och den där underbara stolen finns där, den ska jag knipa.
Hade dock varit gött om jag kunde lämna min tänkande hjärna
hemma i 24 timmar med.
Jag har en tedens till att tänka på saker som egentligen inte borde ägnas
så mycket tankar.
Idag tex kom jag att tänka på något som någon sa till mig i lördags.
Då reflekterade jag inte över det men idag kom jag att tänka på vad som sas
och nu stör det ihjäl mig.
Och eftersom att det stör ihjäl mig kan jag inte sluta tänka på det!
Kram från tjej som ska unna sig paj idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0