Svettpöl i en korv!


Så mycket godare med frukost när man slipper anstränga sig.
Min syster är ju lite lätt morgonslö så av henne blir man inte bortskämd,
Anna däremot, hon skuttade upp och fixade kaffe.
Sen var syster igång pch det är fasen himmel att bara resa sig ur sängen,
sätta sig vid bordet och där står frullen. Allt utan att man typ behöver
röra en fena.

Bästa är nog att slippa plocka ordning också men jag kände väl att jag
var tvungen att erbjuda mina tjänster lite iaf!

Vi hade en mycket trevlig måndagkväll och fläskade på med både rabarberpaj
och massa smågottis. Och läsk i mängder.

Sova gick väl si så där, tre stycken i en säng är aningens
varmt. Katten hade spatt och lekte och pep.

Syster snarkar tydligen nu för tiden, det gjorde hon inte förr.

Åldern förmodar jag!

Tisdagskyss från tjej som loves Jonas stol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0