Svullo har helt rätt!


I tisdags var jag hos farbror doktorn och visade upp min tjockismage.
Han ville klämma lite på den och den va mjuk som magar ska vara.
Inget konstigt där inte.

Han dissade mig lite grann när jag beklagade mig över mina
viktpoblem. Han tyckte inte det fanns någon anledning till oro
för jag såg inte det minsta överviktigt ut.

HALLÅ!! Min oro är ju att det ska forstätta eskalera i samma takt och
då är jag svullo om några månader.

Då fattade han, läste lite i min journal och konstaterade att jag
hade uträtt min mage under lång tid och nu ville han ta en del prover
som inte va tagna för att hitta felet, eller inte felet beroende på hur man ser det.

Tack!

Vägde mig i tisdags och jag hoppade av lycka när vågen visade
55.7. För några veckor sedan stod det 58.8 så jag firade med två rutor
choklad.

Dessa tre kilo var tydligen tre väldigt viktiga kilon för senare
på kvällen kunde jag haj fajva mig själv!

Torsdagskyss från tjej som fortsätter dissaa kolhydrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0