Vill du ligga med mig då?


Den förbannade låten har jag hört typ 73 gånger idag.
Det värsta är att jag faktiskt diggar den lite.

Om jag lyssnar mer än du pratar,
inte talar om mig själv.
Om jag säger du är vacker, men att det spelar ingen roll. För skönhet finns inom oss, om jag ljuger om sånt där.


Om jag alltid håller med dig, fast jag tycker du har fel. Om jag skrattar på rätt ställe, fast du inte är så kul.
Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.

Där gick han genom hela registret för vad som kan funka för att få till ett ligg.
Dock kommer det bli liggtorka i sommar för denna låten måste ju satt tvivel i
väldans många flickors huvud.

Inte är man väl så dum så man går på alla dom där knepen när
Eric Amarillo så generöst delat med sig av dom på topplistan!

Lyssna mer än du pratar? Eh, är man med mig får man ha jäkla alerta
öron för jag pratar ju nästan jämt.

Säga att jag är vacker men att det inte spelar nån roll för
skönhetens sitter inom oss = han tycker att jag är ful men det är helt ok för jag är
knullvänlig ändå.

Skratta åt mig fast jag inte är kul, det skulle där emot kunna funka.

Men inte nu längre, för nu har Eric varnat mig och säger att alla
killar ljuger om allt dom säger får att få ligga.

Vi tjejer har ju typ trott det i många årtioende så chocken blev väl inte
så stor men Eric, han har grävt alla pojkars grav beach 2011!

Kyss från tjej som undrar om det finns några pojkar som ogillar låtskrivaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0