Vill inte!


Jag önskar så att jag kunde strejka. Bete mig som en femåring
och hålla fast i mammas ben och skrika att jag inte vill och sen vägra!

Ringde en kvinna till mig idag och talade om att jag nu är inbokad
för en hysteroskopi!

Min första fråga var om jag var tvungen att bli sövd.
Ja, svarade hon och då gick hela mitt nervösa system igång.

Jag inte det minsta rädd för att dom ska gå in i min livmoder
och skära hitan och ditan med sina star wars- svärd,
jag är rädd för narkosen!!

Den 26:e maj ska jag rullas in på orperatinsbordet
och fan vad jag önskar av hela mitt hjärta att jag ska vakna
upp ur narkosen!

En torsdag dessutom, trevlig helg till mig!!

Tisdagskyss från skraj Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0