Blev inte riktigt som jag tänkt.


Min hudläkare har sålt sin praktik och bor i Thailand.
Lyxigt för honom, krångligt för mig.
Igår var det dags för nya hudläkaren och har var ungefär som en sengångare.
Han började sitt omdöme med att vara över en halvtimme sen,
sen lamade han sig lite och skrev ut lite salvor.

På Apoteket var det datorstopp så jag fick testa lyckan på lilla
shoppen som Apooteket har.
Receptet som lama doktorn skrev saknade det viktigaste:
Mitt namn, personnnr och datum!

Hoppas han var extra trött just igår annars blir han nog bytt.

Men all väntan och allt krångel var en bra övning för mina
kortar nerver så i slutändan var det en himla bra dag för mig!!

Tur manshelvetet gjorde goda pannkakor till kvällsmat=)

Tisdagskyss från tjej som dessutom köpte en gammal läsk igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0