En snodd lista!

Något som gjorde dig glad igår: Någons lustiga uttal av "routern"!
Humör just nu: Inte druckit klart morgonkaffet ännu......
Vad gjorde du klockan åtta i morse: Sånt man gör när man inte är vaken,
vad det må vara kan jag omöjligt veta för jag sov då. Tror jag!
Vad gjorde du för en kvart sedan: Ha ha ha, jag var nog faktiskt på toa
och passade på att spela lite wordfeud.
Vad ser du om du vänder dig åt höger: Min hall. Först trodde jag att jag såg
en lampa men så slog det mig att det var ju åt vänster.....
Vad gör dig glad just nu: Mina älskade älskade vänner!!
Hur är vädret: Sol och finfint blå himmel.
Det senaste du åt: Mackor med smör.
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten.
Bästa glassmaken: CHOKLAD!
Drömmer du mardrömmar: Bara när jag är vaken.
Vad längtar du efter just nu: Mitt torrschampo och nya bebisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0