Hallå!


Hej och välkommen till Halmstad kommun.
Just nu är det många som ringer men ditt samtal placeras i kö,
dröj kvar så är det snart din tur.

Hej och välkommen till Halmstad kommun.
Just nu är det många som ringer men ditt samtal placeras i kö,
dröj kvar så är det snart din tur.

Hej och välkommen till Halmstad kommun.
Just nu är det många som ringer men ditt samtal placeras i kö,
dröj kvar så är det snart din tur.

Hej och välkommen till Halmstad kommun.
Just nu är det många som ringer men ditt samtal placeras i kö,
dröj kvar så är det snart din tur.
....................  X 25

Ungefär tusen år senare:

- Välkommen till Halmstad kommun.
- Hej, jag heter Diana. Jag ringer angående.....
- Då kopplar jag dig till xxxxxx
- Tack.

- Uppaget där, kan du dröja?
- Ja tack.
TUUUT TUUUT TUUT
- Fortfarande upptaget, vill du vänta kvar?
- Ja tack.
TUUUT TUUT TUUT
- Fortfarande upptagetton, vill du fortsätta vänta?
- Jäs.

- xxxxx
- Hej, jag ringer angånde.....
- Är du säker på att du kommit rätt?
- Jag vet inte, jag blev kopplad.
- Du har kommit fel, jag kopplar dig till stora växlen.
- Ok, tack.

TYSTNAD!!

Sen hände det inget mer i min lur. Då blev jag sur och gav upp!
Jävla skitkö!

nsdagstjej som slösade bort säkert 40 minuter på nada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0