Om folket vill bygger folket landet!


Jag vet inte om jag ska skylla på tröghet, dåligt minne eller det
faktum att jag inte är vidare bra på att hantera spelkontroller.

Krysset, ringen, trekanten och fyrkanten och spaken hitan och ditan
och jag tror liksom att jag kan det där men så kommer bollen och jag
trycker på krysset när det ska vara ringen....eller om det är fyrkanten...
nu minns jag inte men fel gör jag och sugiga poäng får jag....ALWAYS.

Men så idag hade jag ett moment:


Säkert första och enda gången jag får så höga poäng!
Jag lyckades minsann göra två mål i samma macth och passa lite med.
Framsteg åt fröken Diana.

Ja, givetvis är det ett manshelvete som lurat på mig att spela!

Måndagskyss från tjej som diggar spelet trots dåliga insatser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0