This weekend.




Här gör vi lite reklam för våra bländande vita tänder skapade av Zendium....not!

Haft en förträffligt trevlig helg med Idolmys i sällskap av fröken Frisk i fredags.

I lördags begav jag mig till den kulturella delen av Halmstad och kollade på
lite svettiga pojkar och lyssnade efter pling på tv:n.
Passade på att mysa järnet med söta lilla tjejen som kallade mig prickig men
vacker, dessa barn=)

Passade på att bli lite förkyld igen hemma hos My, Tim och Sara vilket
gjorde att jag hostade varje gång jag skrattade och skratta gör jag ju en del
och precis som vilken äcklig rökare som helst dövade jag hostan med
för många cigg. Det var ju trots allt lördag!!

Tisdagskyss från tjej som helst ville slippa regn idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0