All in så att säga!



Igår fick jag lyxen att bli sminkad och fixad i håret av ett proffs  och tro det eller ej,
jag blev faktiskt lite snygg.
Våra tilltänkta två timmar på stan blev sju timmar som innefattade två band faktiskt.

Och jäs!! Jag blev ju bara så sjukt glad när jag fick några komplimanger
men den bubblan sprack när jag blev kallad milf.
Från 100 - 0 i en meningen.

Men snubben i det spännande bandet Lady Die var porrig och i mitt
kök hänger en bandtröja, det lamaste man kan få med sig hem.

Eller nej, lamast att få med sig hem är mig. Eller rättare sagt följa med hem till
mig är lamast. Jag hade minsann nattsällskap med mig hem men det enda som erbjöds
hos mig var en runda Wordfeud och några timmar under mitt underbara bolltäcke.

Kan ju inte paja fina frillan liksom!
Dessutom orkar jag inte byta sängkläder igen!!

Kyss från osoven tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0