Helt meningslöst men jag har faktiskt tråkigt!!

01. Fullständigt namn: Diana Britt-Louise ( Ingen mobbning tack!!).
02. Ålder: 23 (är ju en given lögn).
03. Vart bor du: Halmstad
04. Bor tillsammans med: Musiken och lite damm.
05. Husdjur: Nej tack!
06. Färg på ditt hus: Mitt? Nja....gult har HFAB valt.
07. När är du född: En onsdag för ett gäng år sen.
08. Klass: Lite stil iaf, är inte helt oartig.
09. Vilket år tar du examen: Sen nång gång...det ligger liksom på is.
10. Något jobb: På dagcenter minsann.
11. När gick du upp i morse: Inte alls utan väntade med att gå upp vid lunch.
12. När ska du sova: På natten och gärna 8 timmar.
13. Duschat idag: Ligger liksom också lite på is......
14. Kramat någon idag: Näpp!
15. Pussat någon idag: Eller hur?!
16. Vad har du ätit idag: frukost, lunch och mellanmål
17. Dagens klädsel: Behöver jag säga det....musbyxor!!
18. Dagens smink: skulle behövas men varit för lat.
19. Dagens sötnos: Matthew
20. Dagens roligaste: Knasiga ord i det spela jag är beroende av.
21. Har du många vänner: Hellre kvalite´än kvantite´!
22. Hur många har du kysst: Exakt 52 st!
23. Vem kramade du senast: London
24. Vem saknar du: Alla som jag inte träffat ganska nyss!!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Säkert fler än jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Lillasyster.
29. Vad stod det i ditt senaste sms: " Vad skönt=) Inte lätt att veta vad som är normalt inte=) Kram"

FAVORIT:

31. Film: Nyckeln till Frihet
32. Låt: Ypu´re the vocie, alltid bästa låten!!
33. Mat: Det som är lättast att laga och skapar minst disk!!
34. Dryck:Kaffe
35. Färg: Röd
36. Tv-serie: Criminal Minds
37. Stad: Dyger fasen med Halmstad men för att verka fräsig drar jag till med London!
38. Land: Danmark.
39. Ämne i skolan: Gillade engelska a lot!
40. Bok: Frukost på en främmande planet.
.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Anna tror jag.
42. Personen du pussade: Oj, det är nog Patrik det. I ett svagt moment.....
43. Gången du spydde: Uppenbarligen för nån natt sedan men det minns jag inte så det kanske inte har hänt!!
44. Gången du grät: I fredags.
45. Pizzan du åt: Capriccosa
46. Gången du var i Göteborg: Typ 2008 kanske
47. Gången du var i Stockholm: Får väl bli en första gång först.
48. Gången du duschade: i går
49. Gången du sov: igenom frukost
50. Personen som såg dig gråta: Johan
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: hårlöst
53. Ut och festa eller hemma och mysa: lördag det ena, söndag det andra
54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: oupptagen
56. Pussas eller kramas: nä, jag tänker inte välja! Både ock!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Ha ha, kära gamla Lunarstorm
58. Ragga eller bli uppraggad: Beror på mängden alkohol!
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blågrå
62. Choklad eller lakrits: choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg för Stockholm känner jag ju inte till
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: Cola, Fanta smakar våt servett
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Älskas
69. Leva eller dö: Leva om det gäller mig, dö om det gäller Ghadaffi
.
ANTAL:
70. Personer du älskar: syskon såklart, och familj och alla lovely friends jag har.
71. Personer du hatar: En, trots att hata är kasst!
72. Pojk-/flickvänner du haft: 6 st pojkar
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Noll koll!
74. Glassar du ätit på en dag: 4 magnum cone och tre magnum mandel. Mums!!
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Way out west
76. Gånger du haft minnesluckor: Tror inte jag haft nån minneslucka, don´t remeber!
77. Gånger du varit hög: två kanske
78. Personer du saknar just nu: några vänner, mina syskonbarn och en pojke.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Fler än antalet pojkvänner!
.
VEM:

80. Vill du kyssa nu: Skulle kunna tänka mig att viska med tungan med min gamla flamma för glada 90-talet!
81. Träffade du senast: Sara
82. Sjöng du senast för: Jenny
83. Hade du senast en msn-konversation med: Danne
84. Spelade du tvspel med senast: Oj fan, minns jag inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Nej tack!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen, så taskig är inte jag!
87. Förtjänar att dö: Ingen!!
88. Är söt: Dom allra flesta jag känner!
89. Vill du sova jämte inatt: I en perfekt värld.......
.
VAD:

90. Gör dig glad: Mina vänner, familjen, skojsiga program på tv, komplimanger och skratt!
91. Gör dig ledsen: motgångar och lite sånt.
92. Vill du helst göra nu: Slippa min jäkla tandvärk!
93. Önskar du att du slapp göra: Ha tandvärk!
94. Vill du ha nu: Vinter så det snart kan bli sommar igen!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Chokladtårta!
96. Längtar du till: Framtiden
97. Tycker du om dina betyg: Har så bra betyg man kan få på Folkhögskolan!
98. Ångrar du i ditt liv: En knasig pojkvän hade jag kunnat slippa och flytten till boxen!
99. Är det bästa som hänt dig: Alla fina människor jag träffat!
100. Hur mycket är klockan: 17:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0