Kanske är jämnt då!


Checkade ut från hopsitalet igår och  för att fira detta
skämdes jag bort med lite manikyr och hårklippning.

Det är liksom lite skönt att förnya sig lite, speciellt när
jag vandrat runt i joggingbrallor och halvflottigt hår på tok
för ofta den senaste tiden.

Jag hade kunnat lägga upp lite bilder om det inte vore för att min
sladd är borta, dessutom har jag fått ett gäng finnar av sockerfikorna
på sjukan.
På tal om borta bestämde sig sjukhuset för att behålla mina älskade
joggingbrallor, min kofta och ett par sockar.
Jag råkade dock få med mig en blå kam hem så det kanske är
1-1 sjukhuset vs Diana.
Dessutom ska vi ju komma ihåg att jag har några fina namnarmband
på lager nu.

Men nu är ju planen att inte åka dit mer, inte förrän si så där 2014.
För det brukar vara var tredje år ungefär.

Onsdagskyss från tjej med finfina naglar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0