Kanske bra film om man ser den.


Burlesque verkar vara en ganska käck film, vem gillar inte lättklädda
damer liksom.
Så det var ju en god ide´att se den igår.
Om den var bra kan jag dock inte svara på, den liksom bara rullade
i bakgrunden.
As we all know så har ju jag en tedens till att babbla ganska mycket
så man kan väl säga att jag pratade sönder filmen.

Det är sanningen men i min värld skyller jag på sällskapet.
Ett sånt där manshelvete som liksom svarar på allt man säger och håller
konversationen rullande.

Då kan jag tycka lite att det är hans fel mer än mitt att jag inte har en
susning om vad filmen handlar om eller hur den slutar.

Den var liksom helt plötsligt slut!!

MEN jag minns en del outfits från filmen, eller snarare avsaknad av outfits!

Tisdagskyss från snuvig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0