Lucky number 5



FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN

1. Min mobil
2. Cigg
3. Mina lovely lovely people!
4. Musik
5. Choklad!!!!!

FEM SAKER JAG VILL

1. Besöka Indien
2. Bajsa!
3. Bli stenrik och bekymmersfri
4. Njuta.
5. Sova i min säng!

FEM SAKER JAG ÄLSKAR

1. Familjen
2. Vänner
3. Skratta
4. sms
5. Vitlök

FEM LÅTAR JAG TYCKER ÄR BRA

1. Adele -  Someone like you
2. Ulf Lundell - Hon gör mig galen
3. John Farnham -  You´re the voice
4. Michael Jackson - Billie Jean
5. Starship - We built this city

FEM SAKER JAG OGILLAR

1. Svettas
2. Grus i sängen
3. Att jag får finnar av socker
4. Blåst
5. Min knepiga brain


Fredagskyss från tjej som liksom sitter lite fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0