Gekås Ullared!



Detta ställe spenderade jag min långfredag på. Och visst har jag för mig att
jag hört mamma säga att man ska lida på långfredagen för då led Jesus.
Och jo, jag sympatiled lite!

Om det var mycket folk? I min värld var det to many och jag hamnade motströms
med min vagn, a big NO NO och med mitt tålamod och mina svaga nerver
gav jag fan upp.

Jag ställde min jävla vagn i ett hörn, letade upp mitt sällskap och pausade
med lite mat.
Sen så var det mest bara trevligt trots alla hyenor som kör över ens hälsenor.
Den enda på hela Gekås som körde på mig var min syster, TRE gånger.
Stressad småbarnsmorsa liksom!

Ja, det finns liksom en anledning till att jag inte åker till Gekås mer än två gånger
på en livstid!!

Men dagen får höga poäng, toppsällskap och skratt=)

Ola-Conny- kyss från tjej som va tvungen att fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0