Hualigen.


Flyttade åt mamma och pappa igår.
Redan innan jag åkte hade jag blivit på dåligt humör av vad som komma
skulle men fan, det gick ganska bra.

Klena jag lyckades hjälpa till med soffan och en byrå och sen agerade
jag mest dörröppnare så min kropp är inte så öm idag.

Man kan även mitt i flytten pausa för att gymma lite:


Då är man stark och uthålliga, precis som MY friend!

Lilla traktorn Mikaela var med igår med, hon har lärt sig pussas nu
så moster passade på att bli uppäten av lilla trollungen=)
Hon liksom ömsom pussades på läpparna och ömsom slickade
aniktet som en hund. Myspys!

Och den lilla traktorn är så sjukt lik lillasyster när hon var lite
så det är nästan lite läskigt.

Tokungar <3

Kyss från nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0