7 dagar in på det nya året


Hade jag ett blondt moment. Inte så mycket jag egentligen,
snarare min vän.
Det saknades en gummiplupp på en mixer - trodde vi!
Grejen va att den satt väldigt osynligt!

Jag som haft telefonproblem en si så där 300 gånger
är ju bundis med Elgiganten och alla som varit på elgiganten
mer än tre gånger vet att det jobbar en charmig dansk
snubbe i återköpsdisken!

Han fick vi igår när vi var där.
Även denna charmiga dansk var ljushårig och bekräftade vår tro
att gummiringen saknades.

Den inte lika charmiga snubben i butiken överbevisade oss andra så
vi fick gå tillbaka till den charmiga danska mannen.

Om nån ska göra återköp eller så på Elgiganten -
snälla ta med mig till den charmiga dansken!!!

Måndagskyss från tjej som knappt fattar vad han säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0