Så det kan gå....



Tror bestämt att min kära man sa till mig:
Köp inte hem något som tar plats!

Så det gällde att hitta små saker på Gekås som får plats nånstans liksom.
Det gick bra....tills jag sprang på dessa underbart fina tallrikar.

Funderarde i några sekunder om det kanske va onödigt då dom faktiskt
tar lite plats men nä, va fan, jag kunde liksom inte ta med dom hem.

För jäkla fina!
Och mannen jobbar så nu har jag snabbt gjort plats i skåpet och ställt
in talllrikarna.
Så egentligen tar dom faktiskt ingen plats!

Han lär väl förhoppningsvis märka att det är nya tallrikar när han vill
ha mat nästa gång men då har jag hunnit tänka ut ett vasst argument=)

Onsdagskyss från tjej är kär i sin nya servis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0